Zdrowy tryb życia

SIŁOWNIA

To już nie tylko miejsce, w którym podnosi się ciężary, ale styl życia. W przeciągu ostatnich lat siłownie przeżywają prawdziwe oblężenie. Moda na zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną sprawiła, że osoby w każdym wieku zainteresowały się rezultatami, które osiągnąć można dzięki regularnym treningom siłowym. Płeć nie ma znaczenia – plany ćwiczeniowe dopasować można do indywidualnych potrzeb, dlatego siłownia jest miejscem uniwersalnym. Chcesz zredukować wagę? Rozbudować masę mięśniową? Polepszyć kondycję? Siłownia jest jednym z lepszych dostępnych rozwiązań.

ZUMBA

To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. To nowoczesny system fitness, który poprzez świetną zabawę nastroi Was optymistycznie, wprawi w świetne samopoczucie, ale także doskonale ukształtuje sylwetkę oraz poprawi kondycję. Dzięki specjalnie opracowanej kombinacji ruchów i energetycznej muzyce Zumba stwarza atmosferę świetnej imprezy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów nie tylko latynoskich tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist powoduje, że te zajęcia nigdy się nie znudzą!

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Jak ważny jest zdrowy kręgosłup każdy z nas się przekonał, kiedy nasz największy stabilizator odmówi nam posłuszeństwa. Dlatego zapraszamy na zajęcia zdrowy kręgosłup mające charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Nauka oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy (stabilizacja) ciała są wplecione w tok lekcji. Zajęcia polecane dla wszystkich.

 TBC

To jedna z odmian aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała, poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia aerobowe wykonywane w rytm muzyki dyskotekowej. Dzięki TBC można zwiększyć wydolność fizyczną organizmu, wzmocnić siłę mięśni oraz poprawić koordynację ruchów. Systematyczny trening powoduje efektywne wyszczuplenie sylwetki, delikatną rzeźbę mięśni i ich wzmocnienie oraz polepszenie wytrzymałości organizmu. Ćwiczenia wykorzystujące obciążenia nastawione są na wzmacnianie kości, których gęstość z wiekiem maleje, przez co stają się podatne na złamania i urazy. Dla każdego i w każdym wieku.

ABT

To więcej niż ćwiczenia na brzuch i uda. ABT to trening wzmacniająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki. Zaczyna się 10-15-minutową rozgrzewką, po niej następuje kompleksowy zestaw fitness obejmujący głównie dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Ponadto wzmacniają mięśnie całego ciała i przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Jest to również dobra metoda, żeby rozprawić się z cellulitem. Efektem ćwiczeń typu ABT jest także widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej – a co za tym idzie – poprawa również wyglądu i samopoczucia.

Tej formy ruchu może spróbować każdy – nie ma ograniczeń wiekowych ani podziału na zajęcia dla początkujących i zaawansowanych.

PILATES

To łagodny i delikatny sposób kształtowania ciała. Jednocześnie jednak trudny i dlatego naprawdę skuteczny. Pilates to system ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa, obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała ,jako skuteczny sposób na płaski brzuch ,mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę. Sekretem giętkiego,”pilatesowego” wyglądu jest rozwój centrum naszego ciała-mięśni brzucha, pleców i miednicy. Ćwiczenia wzmacniające i rozciągające całe ciało, od czubka głowy aż po palce stóp. STRETCHING zestaw ćwiczeń rozciągająco-relaksujących ukierunkowany na poprawę elastyczności mięśni oraz usunięcie napięć.